Upewnij się czy aktywowałeś już swój BON TURYSTYCZNY na stronie PUE ZUS.
Jeżeli jeszcze nie masz swojego bonu, zapoznaj się z oficjalną stroną programu pod adresem https://bonturystyczny.polska.travel . Znajdziesz tam wszelkie informacje potrzebne do obsługi płatności za pomocą bonu. Większość pytań i odpowiedzi zawarte są na stronie https://bonturystyczny.polska.travel/dla-osob-uprawnionych
Biuro podróży Galapagos Modzelewska Magdalena, zwane dalej Organizatorem turystyki, będące podmiotem uprawionym do obsługi płatności NIE MA dostępu do zaplecza PUE ZUS, nie udziela informacji na temat stanu środków na koncie. Wszelkich informacji należy szukać bezpośrednio w ZUS oraz na stronach rządowych.
Jeżeli masz już wygenerowany swój BON TURYSTYCZNY oraz jesteś pewien że ilość środków na koncie jest wystarczająca, możemy przejść do obsługi Twoje płatności. W tym celu wypełnij poniższą aplikację. Posłuży ona do realizacji płatności przez naszego konsultanta. Po wypełnieniu oczekuj na kontakt telefoniczny z naszej strony z numeru +48 23 672 13 90. Proces realizacji płatności trwa do 48 godzin od zgłoszenia przez naszą stronę.